Tuesday, October 23, 2007

NUKILAN DI SEBALIK PERHIMPUNAN 100 000

Risik-risik dari rakan juga rupanya orang di sebalik perhimpunan ini tak lain tak bukan iaitu rakan kita saudara Anwar

Pada 10 november ini akan berlangsung satu lagi perhimpuan rakyat untuk menuntut keadilan. Tapi adakah ini benar-benar perhimpunan mewakili rakyat. Risik-risik dari rakan-rakan saya ada yang tak sependapat rupanya. Kejap nak kuning ! kejap nak biru ! kejap nak merah !. Mana satu ni dipilih. Rupa-rupanya tiada sepakat juga perhimpunan ini. Mana tak nya takde kerjasama antara satu sama lain.

Risik-risik dari rakan juga rupanya orang di sebalik perhimpunan ini tak lain tak bukan iaitu rakan kita saudara Anwar. Beriya-iya dengarnya dia minta kroninya jalankan usaha ini. Jadi tak heranlah, orang yang dahulunya mengucar kacirkan negara kembali dengan perangai lamanya. Tapi kali ini saudara itu bijak jalankan jenteranya. Tapi awas! Benda lama bole berulang, peristiwa rusuhan berdarah boleh berlaku semula hanya disebabkan oleh seseorang memburu kepentingan dirinya. Wahai saudara Anwar, jangan lar dihuru harakan negara ini dengan agenda dan poltikusmu.

Rakanmu EZAM juga telah keluar dari kepompongmu disebabkan polituksnya sikap mu yang tamakan gelaran. Pejuangan EZAM barulah wira dan tidak seperti sesetengah individu yang hanya mahu mengambil kesempatan atas dasar untuk kembali merampas tahkta kepimpinan negara !.

No comments: